Restoring Confidence in Your Equipment

Select country:

Apple - Service og garanti

AREPA har mange års erfaring i reparation af IT og elektronik.

(Vigtigt: Bemærk venligst, at vi kun modtager Apple udstyr i vores Silkeborg afdeling!)

Ved garantiskader.
Bemærk venligst, at skal der fremsendes emballage med betalt returfragt skal du selv betale omkostningen for denne service.
Ved indlevering direkte til AREPA vil du ikke skulle afholde nogle omkostninger.


Med os er du garanteret en god og hurtig service.
Vi dækker store dele af Danmark med vore centre i henholdsvis Silkeborg og Karlslunde.

Er dit produkt ikke længere under garanti, vil du modtage et tilbud med en samlet pris på reparationen.

Vi tilstræber, at dit udstyr undersøges senest 2 dage efter indlevering, og at den samlede reparationstid ikke overstiger 8 arbejdsdage.

Viser det sig, at der mod forventning er ventetid på reservedele, bliver du straks informeret herom.

Vi glæder os til at servicere dig og vil sørge for, at du får en god oplevelse med AREPA som din serviceudbyder.

Hvad omfatter din garanti?

Dit produkt er under garanti, hvis det er under 1 år, eller hvis du har udvidet din garantiperiode med AppleCare Protection Plan.

Med garantien er dækket alt hardware med mindre:
- produktet har været tabt eller været udsat for fysisk overlast.
- produktet har været udsat for væskeskade.
- produktet har været udsat for overspænding i forbindelse med lyn eller lignende.

Er dit produkt mellem 1 og 2 år gammelt, er det indeholdt i en reklamationsret. Kan det påvises, at dit produkt er defekt som i garantiperioden, vil reparationen stadig blive betalt af Apple.

Hvad omfatter garantien og reklamationsretten ikke?

Batteri
Et batteri har en forventet levetid, som går langt ud over 2 år. Dog vil batteriers levetid generelt forkortes, hvis de aldrig aflades. Hvis dit batteri er defekt grundet en hardware fejl, vil det være dækket på garantien. Hvis det er defekt grundet manglende afladning, er denne situation ikke dækket af garantien.

Harddisk
En harddisks levetid er normalt langt ud over 2 år (MTF). Grundet, at en harddisks generelle levetid er et gennemsnit, kan det opleves, at en disk slides op inden for reklamationsperioden. Sker dette, dækkes omkostning til en ny harddisk ikke af Apple.

Software
Softwareproblemer og skader er ikke dækket på garanti. Du vil dog altid have mulighed for at få lagt en ny ren installation på din computer efter alm. servicebetingelser.

 

Vil du vide mere?

Kontakt

+ 45 8681 1055
Erhverv 8720 4620
man-tor: 08.00 - 16.00
fredag: 08.00 - 15.30
(døgnvagt)
Privat 8720 4610
man-fre: 09.00 - 15.00
info@arepa.dk
Google+